top of page

Gönderim ve İadeler

Gönderim Politikası / Shipping Policy

Tüm siparişler 2-5 iş günü içinde kargolanır. Haftasonları veya tatil günlerinde gönderim yapılmaz. Siparişinizin gönderiminde önemli bir gecikme olması durumunda sizi e-posta veya telefon yoluyla bilgilendireceğiz.

Yurtiçi kargo ücretleri firmamıza aittir, yurtdışı siparişleri için sabit fiyat uygulamamız mevcuttur.

Siparişiniz gönderildiğinde takip numaranızı içeren bir e-posta alacaksınız, kargonuzu bu numarayla takip edebilirsiniz.

Yosma firması siparişinize uygulanan gümrük ve vergilerden sorumlu değildir. Gönderim sırasında ve sonrasında uygulanan tüm ücretler (tarifeler, vergiler vb.) müşterinin sorumluluğundadır.

All orders are shipped within 2-5 business days. No shipments are made on weekends or holidays. If there is a delay in the shipment of our order, we will notify you via email or phone.

Domestic shipping costs are covered by our company, and we have a flat rate for international orders. 

When your order is shipped, you will receive an email with your tracking number, which you can use the track your shipment.

Yosma company is not responsible for any customs and taxes applied to your order. 

All fees imposed during or after shipping (tariffs, taxes, etc.) are the responsibility of the customer.

İade ve Değişim Politikası / Return and Exchange Policy

Eğer satın aldığınız üründen memnun kalmazsanız, ürünü teslim aldıktan sonraki 7 gün içersinde iade edebilirsiniz. İade edilen ürünün kullanılmamış, hasarsız ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.

Ürünü değiştirmek istiyorsanız lütfen bize ilk olarak değişim isteğinizi belirten bir e-posta gönderin. Değişim talepleri, ürün stoklarımızın müsait olması durumunda kabul edilecektir. Değişim yapılacak ürün, iade edilen ürünle aynı fiyatta olmalıdır. Fiyat farkı varsa, ilgili tutar müşteriden tahsil edilecektir.

İade veya değişim yapmak için lütfen bize (iletişim bilgileri) adresinden ulaşın. İade ve değişim işlemi için gerekli talimatları size sağlayacağız. İade veya değişim işlemi onaylandıktan sonra ürünü bize göndermeniz gerekecektir. İade edilen ürünün kontrol edilmesinden sonra, iade veya değişim işlemi tamamlanacaktır.

Ürün iadesinden veya değişiminden doğan kargo ücretleri müşteriye aittir. Ancak ürünün kusurlu veya yanlış gönderilmesi durumunda iade veya değişim için doğan kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanacaktır. 

If you are not satisfied with our purchase, you may return the product within 7 days of delivery. The returned product must be unused, undamaged, and in its original packaging. 

If you wish to exchange the product, please send us an email stating your exchange request. Exchange requests will be accepted subject to the availability of product stocks. The exchange product must be of equal value to the returned product. If there is a price difference, the relevant amount will be collected from the customer.

Please contact us at (contact information) to initiate a return or exchange. We will provide you with the necessary instructions for the return or exchange process. After approval of the return or exchange process, you will be required to return the product to us.

Upon inspection of the returned product, the return or exchange process will be completed. 

Shipping costs incurred for product returns or exchanges are the responsibility of the customer. However, in the event of a defective or incorrectly shipped product, shipping costs for the return or exchange will be covered by our company.

bottom of page